lørdag 12. februar 2011

Bakedag..

..dagen starta med baking av muffins med blåbærfyll inni
som vi hadde med på svømming på Bølerbadet med venner.

Siden været var så bra, følte vi presset med å være litt ute også
så det ble aking med kjelken etterpå
Da vi skulle hjem med en litt frossen guttunge
forlangte han
 å få bake boller hvis han skulle gå opp bakken selv!!

Selvgølgelig, vi hadde jo ikke annet å gjøre så
boller skal bli, skoleboller!


Barna er i seng
nå står middag med naboer for tur:)


4 kommentarer:

  1. Hei Marianne..
    Kom på at du ville vite adressen til venninnen min som lager vimpler. jannepålanne-blogspot
    Tror du må søke på google eller noe.. Hils dine kjære.. Både bollene og muffinsene så herlige ut:-)

    SvarSlett
  2. Så godt ut! I dag bakte æ og Theo også skolebolla som vi kalte Solbolla sia det var så fint solskinn!! Men vi ga alt bort: til 4 forfrossne kara som snekre huse våres, gjett om dm blei glad:-))Æ har lagt ut bilda av husprosjektet på Facebook...men der e jo ikke du. K.E

    SvarSlett
  3. YUMMI, nå sitter jeg og koser meg med skoleboller som sambo kom hjem med. Det får`n si- jeg synes dere er noen meget gode bakere! Og jeg synes det var veldig greit at storebror ikke hadde så veldig lyst opp den bakken. Hehe..
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så bra du fikk dem, sambo sa nemlig at han skulle spise alle sjøl:) Kos dæ!

    SvarSlett