mandag 27. september 2010

STOR glede!!!!

Inntil nå har jeg drukket kaffe etter frokosten alene, drukket kaffe på ettermiddagen alene og om jeg har tatt en tår til kvelden, har jeg måtte ta den alene!! Men, ikke heretter!!!! Til min store glede har min mann fått smaken på kaffe og tar mer enn gjerne en cappuccino etter frokosten sammen med meg, tenk på det! Han har til og med flere ganger helt spontant kommet med "Denne var god" etter å ha fått koppen servert. At kaffen ikke er så varm som han ønsker får heller stå til. Med min Baby Gaggia blir kaffen ikke mer enn lunken, som han sier.. Som en oversaskelse en dag ønsker jeg meg denne maskinen: Rancilio Silvia
Mens min mann ikke vil være avhengig av meg for å få kaffen, så han ønsker seg denne helautomatiske: Siemens-tk73001-espressomaskin






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar