mandag 15. november 2010

Håndarbeidsglede!!

Jeg supergleder meg over å være ferdig med å feste alle trådene på hver lapp, og over å være igang med monteringen av dette teppet som har ligget brakk siden vesla kom til verden.. Teppet blir ikke like stort som jeg hadde tenkt, men det er vel bedre at det i det hele tatt blir et teppe?! Det skal nok passe til senga til veslejenta.
Håper dere alle koser dere, det gjør jeg! Fyr i peisen, sjokoladekake fra igår (nesten bedre idag!), barna i seng og håndarbied: jeg koser meg!


Det blir mange tråder med mange farger...:(

4 kommentarer:

  1. Hei Marianne!
    Koselig blogg du har! Har akkurat oppdaget bloggverden selv, og suser rundt fra blogg til blogg for å sjekke det ut ;)

    Imponerende stykke arbeid du har gjort med det teppet! Festing av tråder er alltid det kjedeligste, og ofte det som får meg til å gi opp prosjekter..

    Håper du har det fint! :)

    Kristin

    SvarSlett
  2. Åh! Du e så flink til å nyte livet du, Marianne!! Like det at folk e litt avslappa og har vett å kose sæ. (Selv om det ikke e alle av oss som bør kose sæ så mye midt i uka, med kake og greier. DU kan det da... ;)
    Veldig fint teppe.

    Glede mæ til å se dokker igjen i uke 47. ;)

    Klæm

    SvarSlett
  3. Ja, æ ser veldig veldig fram til å komme nordover å møte dåkker alle som vi ikke ser så ofte:) Flottings at dåkker kommer utover, glede mæ!!
    Prøve å få til en "nyt-opplevelse" hver dag, det kan omså bety å få vaska huset i fred uten mann og barn omkring:)..men ofte har det nåkka å gjøre med den kaffekoppen ved siden av:)
    Bloggen din går så det suse ser æ, arti!!

    Klæm!

    SvarSlett
  4. Takk Kristin for tilbakemeldingen:) og, grattis me blogg! Morsomt å ha "noe å henge fingran i".
    Æ har det helt topp! Håpe det samme med dæ:)

    Marianne:)

    SvarSlett