onsdag 10. november 2010

Kaffe :)

Nå skulle jeg egentlig ha blogget om årets første snø som har lagt seg på plenen her hos oss. Det er ganske koselig altså, å se snøfnuggene som daler ned i sakte fart. Sakte hadde de ikke dalt hvis de kom igår, for da blåste det så kald sterk vind at blomsterpottene som har stått ute og som nå er rengjort for å bli tatt inn til vinteren, blåste avgårde! Mannen min, vesla og jeg skulle gå opp til det nye senteret, men vinden var så sur at vi kun kom oss litt lenger enn halvveis. Da trakk vi inn på et bakeri hvor mannen drakk en varm god kakao og skolebolle til, mens jeg drakk en kopp cappuccino som var like sur som vinden ute. Vel hjemme fikk jeg limt inn bilder i albumet mitt. Det er absolutt tid for inneaktiviteter om dagen!

Nå har vesla og jeg vært på svømming og jeg sitter med en god kopp kaffe (mens vesla sover, er utslitt!)! Med "Husets espresso" fra kaffebrenneriet blir kaffen alltid god! Og, når den serveres i mine nye kopper fra Design house Stockholm, som her, smaker den om mulig enda bedre:) Dessverre har jeg ikke kaffekværn som er god nok, så jeg er avhengig av en bytur nå og da for å få kjøpt ferskkværenet bønner i en av kafeene... Dette er den hittil beste espressoen jeg har smakt, anbefales å prøve!

Perfekt crema! ...men kamera legger igjen noen lyseffekter som forstyrrer litt..




Ha en fin dag, og drikk en god kopp kaffe dere også!

2 kommentarer:

  1. ser ut til at koppan passe bra til nystolan?!

    re

    SvarSlett
  2. Åjada, det gjør dæm:) e veldig fornøyd med begge dela:) Forresten, kaka e den posen vi kjøpte da vi va på britts!

    SvarSlett