onsdag 5. januar 2011

Nytt år ny giv..

Det virke som om hele Norge skal trene på senter om dagen. På Elixia lamberseter hvor jeg går på noen faste timer og ellers trener litt for meg selv, var det 5 meter lang kø idag bare for å få registrert meg!!!
Å få plass på timen Total & styrke har jo aldri vært noe problem selv om jeg kommer omtrent 5 minutter før timen starter. Idag var timen full og 15 stk på venteliste!!


Tenk hvor mye sentra tjener på at så mange mennesker er så mette og stinne etter jula at de lover seg selv at de skal trene daglig helt til sommeren (bikinisesongen..)!!

Timen min var jo full så jeg fikk trene for meg selv (ikke topp motivasjon for det, men pytt pytt). 2011 er vel ikke noe unntak, om noen uker er det god plass igjen, både på timer og i salen:)

Inntil da skal jeg gå tur ute, og koser meg med smoothie!

Bilde lånt fra Tine.no

Olympiatoppens Skogsbærsmoothie

1 dl skogsbæryoghurt
1 dl Biola med blåbær
2 dl frosne blåbær og bringebær
1/2 banan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar