onsdag 26. januar 2011

Utfordringen...

...kommer fra Kåfjord Olga:

Fire tv-program jeg ser på:
1. Greys anathomy
2. Nyhetene
3. Puls
4. Det som tilfeldigvis vises når jeg vil se TV..

Fire ting jeg har gjort idag:
1. Trent for å bli sterk...:)
2. Gjort x antall jobbrelaterte opplæringer på nettet.. 
3. Lekt med barna
4. Kjøpt bursdagsgave til min svigerinne i England (håper hun blir glad...)

Fire ting på min ønskeliste:
1. Nye treningssko!!! (helst før jeg ødelegger knærne!!)
2. Å finne et fint grått saueskinn til vesla (broren har et sort et, men ingen får låne det)
3. Ferie og penger til å reise på tur
4. At ALLE barn skal ha det bra!

Fire ting jeg liker dårlig:
1. Dårlig kaffe :(
2. Bilkø på vei til jobb om morgenen
3. At jeg ser venner og familie i nord altfor sjelden
4. At kveldene går så fort!!! 


Fire personer jeg sender utfordringen videre til:
1. chilli-charm
Helt ærlig, jeg kjenner så få i denne bloggverdenen så denne fikk jeg litt problemer med å fylle. Mon tro om det er OK...?

1 kommentar:

  1. Hei, hei! Takker for den O store utfordring som har hvilt flere dager på mine skuldre. Oppdraget er utført, og takker for den flotte utfordring :) Ønsker husmor med sine små en fortreffelig aften! Sees plutselig ;-)

    SvarSlett